Bawarski producent samochodów osobowych cieszy się dużym powodzeniem na całym świecie, także w Polsce. Tym większe zainteresowanie kierowców wzbudziły pogłoski dotyczące problemów z autami BMW. Pożar? Samozapłon? Spekulacjom nie było końca. Słusznie podnoszono w mediach i na forach internetowych kwestie związane z bezpieczeństwem. Okazuje się jednak, że marka BMW na potencjalne zagrożenie odpowiedziała bardzo profesjonalnie, z zastosowaniem najwyższych standardów troski o komfort i bezpieczeństwo swoich klientów. Warto bliżej przyjrzeć się całej historii.
Przypadki samozapłonu pojazdów.
Jakiś czas temu na rynku południowokoreańskim odnotowano przypadki samozapłonu w samochodach bawarskiego producenta. Po zbadania sprawy na jaw wyszło, że za cały problem odpowiada wadliwa chłodniczka w układzie recyrkulacji EGR. W niektórych egzemplarzach wyciekał glikol z co mogło w skrajnych przypadkach prowadzić nawet do samozapłonu. Koreański oddział firmy przeprosił za zaistniałą sytuację. BMW zaś przystąpiło do natychmiastowej naprawy problemu, czego efektem jest akcja serwisowa BMW.
Na czym polega ta akcja?
Określone modele samochodów znajdujące się grupie potencjalnego ryzyka (z silnikami dieslowymi, z określonych rocznik) zostaną skierowane do autoryzowanych warsztatów, gdzie przejdą pełną diagnostykę pod kątem wykrycia wadliwej części. W przypadku znalezienia, zostanie ona wymieniona na sprawnie działającą. Co warte podkreślenia – wszystkie koszty związane z akcja ponosi producent samochodów BMW. Klientów zaś nie czekają żadne opłaty z tego tytułu. Mogą zupełnie za darmo poddać swoje auta badaniom, a w przypadku potwierdzenia obaw również za darmo wymienić niesprawną część.
Akcja w liczbach.
Jak udało się ustalić, na całym świecie w akcji serwisowej weźmie udział trzysta dwadzieścia cztery tysiące pojazdów. Z czego aż sto sześć tysięcy w Korei Południowej. Wrażenie robi także liczba aut poddanych serwisowi w mateczniku producenta – w Niemczech. Jest to aż dziewięćdziesiąt sześć tysięcy samochodów. W Polsce akcja ta dotyczyć będzie około siedemnastu tysięcy pojazdów. Rozmach z jakim BMW dba o bezpieczeństwo swoich klientów jest imponujący i warty naśladowania. Nie tylko w branży motoryzacyjnej.
Dzięki podjętej akcji uda się uniknąć problemów jakie może sprawić płonące BMW. Właściciele samochodów tej marki po wzięciu udziału w akcji mogą czuć się bezpiecznie co czym informuje także: https://antyweb.pl/wielka-akcja-serwisowa-bmw/. Warto ustawicznie przypominać o tym, że nasze bezpieczeństwo na drogach należy do kwestii kluczowych.
- Domki w Rowach – doskonałe miejsce na wakacje nad Bałtykiem - 20 września 2023
- Nauka angielskiego dla dzieci we Wrocławiu – klucz do rozwoju i sukcesu - 15 września 2023
- Konferansjer – mistrz ceremonii i gospodarz niezwykłych wydarzeń - 16 sierpnia 2023